Projectleider infrastructuur

Het gemeentebestuur van Ichtegem gaat over tot de aanwerving van een (m/v)

Projectleider infrastructuur

Voltijds - contractueel (A1a-A3a) - contract van onbepaalde duur


Takenpakket

Als projectcoördinator sta je in voor de voorbereiding, opvolging en evaluatie van diverse projecten en werken aan zowel de infrastructuur als het openbaar domein van het lokale bestuur Ichtegem. Dit omvat de werken aan gebouwen, wegen, riolering, sportinfrastructuur en openbaar groen in opdracht van het lokaal bestuur, van verkavelaars, particulieren en nutsmaatschappijen.

Wie zoeken wij?

  • Een flexibel ingestelde persoon die op zoek is naar een boeiende en afwisselende functie in een dynamische overheidsorganisatie.
  • Je bent in het bezit van ofwel een masterdiploma, ofwel een diploma van het universitair onderwijs ofwel een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs.
  • Op het moment van indiensttreding ben je in het bezit van een rijbewijs type B.

Ons aanbod

  • Je werkt bij een stabiele werkgever in de regio.
  • Je kan rekenen op een attractief salaris op niveau A1a-A3a.
  • Beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt maximaal in aanmerking genomen voor de toekenning van periodieke salarisverhogingen op voorwaarde dat ze relevant is voor de uitoefening van de functie.
  • Een boeiende en afwisselende job met ruime verantwoordelijkheden
  • Verder heb je recht op tal van interessante extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques van 8 euro, een gratis hospitalisatieverzekering, een fietsvergoeding, ‚Ķ
  • Interessante vakantieregeling.

Interesse?

  • Alle inlichtingen omtrent deze vacature kan je onderaan in de bijlage nalezen.
  • Solliciteren kan door je cv, motivatie, uittreksel uit het strafregister (algemeen model) en een kopie van het gevraagde diploma tegen uiterlijk dinsdag 1 juni 2021 om 12 uur (poststempel geldt als bewijs), te bezorgen per mail aan personeel@ichtegem.be, tegen ontvangstbevestiging.