Aanpassing dienstverlening vanaf januari 2022

Gepubliceerd op dinsdag 4 januari 2022 10.31 u.

Het organiseren van een efficiënte en vlotte dienstverlening naar de burger toe is één van onze belangrijkste opdrachten als lokaal bestuur. Om dit te realiseren werd bij de start van de legislatuur 2019-2024 reeds beslist de administratieve dienstverlening stapsgewijs te centraliseren.

In een eerste stap, vanaf januari 2022, verhuizen de Technische dienst en dienst Omgeving (Stedenbouw en Milieu) naar het administratief centrum in Eernegem. Onze dienstverlening blijft gegarandeerd zowel telefonisch, per mail, als op afspraak.

We gaan in 2022 trouwens nog een stap verder in deze centralisatie. Met het oog op de toekomst, zullen vanaf 1 januari de afspraken met de dienst Burgerzaken in Ichtegem plaatsvinden in de burelen van het Sociaal Huis en niet langer in het gemeentehuis van Ichtegem.

De openingsuren van deze dienst blijven ongewijzigd. We verwelkomen je graag elke maandagvoormiddag op afspraak van 8.30 tot 12 uur in het Sociaal Huis!

Heel wat documenten zijn trouwens ook beschikbaar via het digitaal loket. Vraag ze aan via www.ichtegem.be/eloket