leven & wonen meldingen
Meldingen

De gemeentelijke en OCMW-diensten streven ernaar om een zo goed mogelijke dienstverlening te verzekeren.

Mocht je toch, om een of andere reden, ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan kun je gebruik maken van onze procedure voor klachtenbehandeling.

In het reglement op de klachtenbehandeling staat beschreven wat er precies onder een klacht wordt verstaan, wie de klacht zal behandelen en welke procedure daarbij wordt gevolgd.

Procedure klachtenbehandeling gemeente Ichtegem
Procedure klachtenbehandeling OCMW Ichtegem
Klachtenformulier

Met deze meldingskaart kun je algemene opmerkingen, vragen en suggesties doorgeven aan het gemeentebestuur. Je melding wordt zo snel mogelijk behandeld.

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht in te vullen.
Naam (*)
Gelieve uw naam in te vullen
Voornaam(*)
Gelieve uw voornaam in te vullen
Adres
Gemeente
Telefoon
GSM
Email (*)
Gelieve een geldig emailadres in te vullen
Uw melding of klacht
contact - dienst communicatie

administratief centrum Eernegem Stationsstraat 1 8480 Ichtegem (E)
t 059 34 11 44
communicatie@ichtegem.be

 

openingsuren

 

 ma   08.30-12.00
 di   08.30-12.00   16.00-19.00
 wo   08.30-12.00
 do   08.30-12.00
 vr   08.30-12.00   13.30-16.00